HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

[VESÉDBE SZÚROK] HAHAHA
[KulTurMocSoK] :)
[amenzalizmus] mert az esküvő jó buli?:S
[VESÉDBE SZÚROK] még bejelenti
[amenzalizmus] :D
[VESÉDBE SZÚROK] A omegle
[amatõrfotós_Pécs] .
[VESÉDBE SZÚROK] kis buzi
[KulTurMocSoK] nem az :d
[alkonyat27] -
[!HuNTeR21!] jo buli annak aki nem finanszirozza
[!HuNTeR21!] vagy szervezi....
[@Fergio@.] .
[KulTurMocSoK] vagy nem éli át:D
[KulTurMocSoK] ott az a csomo pija meg kaja és semmit nem kivánsz..
[amenzalizmus] omegle :)
[KulTurMocSoK] azzal is táncolnod kell akivel nem akarsz..
[amenzalizmus] Ok, akkor nem tudom..
[elestem bicajjal] ja, már rosszul vagy, ha látod, 2 nap múlva meg hogy megennéd
[@Fergio@.] Olyat nem hívsz meg akit nem szeretsz..
[KulTurMocSoK] ohh dehogy nem:D
[amenzalizmus] dehogyisnem
[KulTurMocSoK] a másfél szeretheti..
[@Fergio@.] Idióta
[Chihiro007] szép napot :)
[KulTurMocSoK] ki?
[elestem bicajjal] cigány azt álmodja, hogy van egy nagy tál babgulyás a hűtőben, felteszi a tűzhelyre melegedni, kimer egy tányérral, majd az első kanál előtt megszólal
[Gabriel õrangyal] .
[elestem bicajjal] felül és morogja, a kurva anyámért nem ettem meg hudegen?!
[ffi lányt keres] .
[elestem bicajjal] hidegen
[@Fergio@.] Szia Chirio.
[!HuNTeR21!] megint elemtoltak volna egy babakocsit
[elestem bicajjal] szia Chihiro
[@Fergio@.] *Chihiro
[hmmmmmm] https:// www.youtube.com/watch?v=y60Mo_Nmydg
[elestem bicajjal] úgy megijedtem
[miszterlipton] -
[!HuNTeR21!] az ilyen anyanak vagnam le csukobol mindket kezet
[A veszett Céda] .
[@Fergio@.] .
[Zsiini] +
[szijamia] morgó
[amenzalizmus] éés még mindig nincs órarend
[Zsiini] kuka
[amenzalizmus] Akkor reggelizek inkább
[szijamia] nincs hát
[szijamia] lehetetlent kérnek
[!HuNTeR21!] mento a varoshaza elott
[miszterlipton] +
[!HuNTeR21!] valaki vegelgyengult sorbanallas kozben...
[elestem bicajjal] jó étvágyat
[miszterlipton] hello Bringás
[elestem bicajjal] szeva omegle
[Evicius86] hell
[Evicius86] o
[szijamia] aminemcsodaugye

Címkék: chat omegle chatelo.hu chatfoto.hu puruttya B.O.CS avagy Best Of Cset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr215484570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása