HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

Drugz, bitches!

Player 2: ahogy én megismertem
Player 2: nem járnék vele
Player 2: mmint nem fűzném magamhoz szorosan
Player 2: rommá dugnám viszont : )
Player 1: mintha én mást mondtam volna...
Player 2: annyira kelleti magát meg minden
Player 2: nem kéne..
Player 2: inkább mdpv-t tolnék
Player 2: grammokat
Player 2: naponta
Player 2: kb ugyan az a flash
Player 1: abból ne tolj, mert belepusztulsz semmi idő alatt
Player 2: azért mondom
Player 2: :D
Player 1: inkább legyél picsagazdag és kokszolj :)
Player 2: ha picsagazdagok leszünk koxolunk
Player 1: seggéről szívni az utcákat nagyobb flesss
Player 1: úgy fogok meghalni, mint Tony Montana
Player 2: én meg mint tina turner
Player 2: :DDd
Player 1: :D:D:D:D
Player 1: bash gyanús
Player 2: :D:D
Player 1: már ha van még

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu puruttya B.O.CS avagy Best Of Cset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr935372867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása