HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

[src3] Szia, te próbálnád két sráccal?
[Vursa] jah, de csak a lovam után. tudod, kicsit féltékeny...
[src3] há?
[Vursa] rom!
 
kicsit később....
 
[src3] Szia, Te kipróbálnád 2 sráccal?
[Vursa] hali, mondtam már, hogy nekem a lovam az első...
 
[Thomas] szia, milyen cipőt szoktál viselni általában?
[Vursa] hy általában semmijet
[Thomas] és zoknit?
[Vursa] azt sem. szeretem ha csikarja az aszfalt a talpam
[Thomas] tetszik ha egy lánynak büdös a lába. baj?
[Vursa] bajnak nem baj, de az anyukád helyében én beíratnálak Csernushoz, elbeszélgetésre. hidd el, néhányszor az orrodba nyomja a zokniját, és mindjárt tök normális leszel.
 
 
[mutamagad] Szia!Szőrös a puncid?:)bocsi a hülye kérdésért, csak kíváncsi vagyok
[Vursa] hali. ha azt mondanám h szeretném a fütyid 1 centis darabokra vágni, megengednéd? bocsi a kérdésért, csak érdekelne
 
[korbacs_es_bilincs] Hello. azt szeretném, hogy papuccsal verd a fenekem, miközben a másik kezeddel ujjazol. baj?
[Vursa] miért lenne? kapható vagyok mindenre, persze megfelelő ellenszolgáltatás fejében. főzöl, mosol, takarítasz, kertészkedsz, dolgozol, adod a pénzt a szép kacsómba, és persze elkötteted magad, mert nem akarok még egy aberráltat a házamban tűrni.

Éljen a perverziód, de csak ha mosol is rám... - chatfoto.hu

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr795281958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása