HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

[cola01] szijaaa, szoktál webcamon huncutkodni?:))
cola01 befejezte a beszélgetést.

[Vursa] hát ha rögtön befejezed a huncutkodás előjátékát, akkor ne is várd, hogy valaki igent mond.
vagy te ilyen szégyenlős perverz vagy? Ez új :D
[cola01] msn camozunk?
[cola01] nestea73@windowslive.com
cola01 befejezte a beszélgetést.

[Vursa] huha, hogy lesz ebből poén?
[cola01] msncamozzunk! :)
[cola01] nem látom mit írsz!
cola01 befejezte a beszélgetést.

[Vursa] nem látod mit írok? ez azzzz! szóval az úgy volt, hogy vettem egy körömlakkot, hogy majd kifestem a lábujjaimat is.
Csakhogy a vatta amit közé nyomkodtam túl sok lett, elszorítottam a vérkeringést, és ki kellett vennem, aztán elkentem a száradó lakkot,
rá az új pólómra, bár nem tudom, hogy hogyan kerülhetett rá a lábujjamról a pólómra, de megoldottam, mert irtó ügyes vagyok...
[cola01] nem látom mit írsz!!!
[cola01] várj, kilépek meg vissza.
[Vursa] Nee! Ne tedd! Ez így pont jó...
cola01 kilépett...
cola01 visszatért...
[cola01] Szóval mit akarsz?
[Vursa] Amikor meg megpróbáltam kiszedni a lakkot ki is jött, csak a vatta összebojhozta... Képzelheted egy fekete pólón. Kis is vágtam a kukába a vattát, és szidtam magam, hogy megint ilyen szőke voltam.
cola01 befejezte a beszélgetést.
cola01 kilépett...

Akik eddig nem szerettek, de eztán sem fognak - Chatelo.hu

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr965281963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása