HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

Chatelo.hu - mozgáskorlátozott szoba, 2010. III. 16.
 
[xy] Mozgáskorlátozottnak lenni itt magyarországon SZAR! Mert mindig van ilyen aberált vadbarom, mint te, akik bejönnek és rajtunk gúnyolódnak. De ha ŐK kerülnének ilyen helyzetbe mint mi most, akkor egész nap bőgnének, és az öngyilkosságon gondolkoznának! Úgyhogy csak óvatosan a gúnyolódással!
[én :)] Nem gúnyolódásnak szántam...
[xy] Csak, mert vannak olyan emberek akik azthiszik ha bejönnek és gúnyolódnak nagy emberek [EDIT: Ez sajnos ígyvan ;)]! Ezesetben elnézést!
[én :)]  Az én álláspontom mégis az, hogy a mozgáskorlátozottakat bannolni kéne a chatről és otthon sírjanak a négyszögletű kerek szobáikban az öngyilkosságon sírva a nap 24 órájában! Akik nem dolgoznak és a mi pénzünket eszik segélyből és mozgáskorlátozottaknak járó bizbasz pénzből azok inkább hámozzanak krumplit, azzal is az ország javára vannak, de ha csak sajnáltatják magukat abból szar se lesz, kész ennyi!
[xy]:@
[én :)] kilépett a chatről!

A mozgáskorlátozottak szobája - Chatelo.hu

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr815281970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása