HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

Kellemes délutánt! Sziasztok!
Mi a helyzet fiúk? Elüldöztétek a lányokat/nőket? :)
Kakukk.
Szia Te nő. :)
Szia Csajos:)
Na, csak jól gondoltam, hogy majdcsak be fogsz lépni. :)
Elég kevesen vagyunk:)
Jól hát.
Amikor be akartam lépni csak 3 tag nevét láttam bent. :)
Tamást láttad mostanság?
Nem, mióta vagyok még nem igazán.
helló
Szia hp.
Szia hp.
Elég hamar leléptél a minap este te is, hp. :)
szia már nem....
Ő is fent volt?
csak belestem, talán hiányoztam?
szia Szeder*
hp? Igen de csak épp, hogy mutatóba lépett be. :)
Nekem nem hiányoztál:)
:)
ha sokat vagyok, meguntok
Úgy véled? :)
elhiszem Szeder
hidd el nekem, hogy jelezném, ha úgy éreznék. :)
elhiszem neked is
Hűha?! Ma mindent el lehet akkor hitetni veled? :)
Én csak az igazat írom:)
csak addig ameddig nem jövök rá , hogy nem igaz
Szeder*, fundáljunk ki valamit hamar! :)
:)
de ha ilyeneket írsz, kezdek kételkedni
Az igazat megvalva hp nem miattam jön be:)
Csak vickeltem. :P
Miattam sem. :)
tudom hogy nem kedvel mindenki, de ez természetes
Láttam udvarolt itt valakinek rajtunk kívül. :)
Hp,. úgy érzed , hogy nem kedvellek?:)
kinek udvaroltam?
Kissé nyers és fargatlan a stílusom:)
Ne is törődj vele, hp! Engem sem kedvel mindenki. :)
az enyém is az, Szeder
Mini kutyát magasról leszarom, mert őt nem kedvelem.
Nekünk nem udvaroltál, hp, mert egyikünk sem volt bent akkor.
akkor hogy láttad?
Ne kezdd a kötekedést! :)
A névsorból. ;)
Én?:) Ártatlan vagyok:)
Pati ébresztő!:DD
az azt jelnti higy udvarolok
Még nem sikerült megrontania senkinek téged? :D
romlott vagyoik már rég
-i
És fonnyadt:)
az is
Majd simára nyalogatlak, hp:)
Máskülönben miért lettél volna az egyesben, ha nem egy nőnek udvarolni? :)
beszélgetni nem lehet?
Nem szokásod. :P
szerinted
Kár mentegetőznöd! :)
Úgyis azt gondolok, amit akarok. :)
ez nem mentegetőzés, így van azt gondolsz amit akarsz, és én is
:)
Ma olyan vagy, mint akinek a fogát húzzák. Vagy rosszul veszem észre? :)
jól látod
Nem adja a tehén a tejet? Vagy rosszabb? :)
jobb is ha magányba vonulok
sziasztok
Ejnye!
Szia hp.
Sírj a vállamon:))
Elűzted?:)
Nem hinném, hogy én. :)
Inkább a rossz hangulata. :)
Majd, ha unja magát egyedül, akkor úgyis visszajön. :)
sziasztok
Szia Süvi.
Szia Süvi.
mna, szeder.
Nekem köszönj rendesen.
csá.
Csá?
Így a kutyának köszönnek.
Szomorodj meg:)
Én már ilyesmin nem is csodálkozom Szeder*. :)
Pálljon ki a szád :D
Húgy egye le a segged:)
Jó ég! :)
x-men:) Akit ki kell x-elni:)
:D
Jó tudni. :)
hogy a baszás jöjjön rád akkor mikor nincs kivel.
:)
Nézd már a korcsot?:))
Hallgass kutya!:DD
Hadd ne írjak erre semmit! :)
A kutya nyalna mint lessie, de ha ugatnak neki visszaharap :)
De am ez nem méltó hozzám.
:)
Szóval befejezem.
Hmm.
De a nagyképűség az méltó hozzád?:)
Nem vagyok nagyképű.
Se szerény, büszke inkább.
Aham.
És miért nem köszönsz nekem normálisan?
Én így köszönök.
Jól van. Amíg nekem normálisan nem köszönsz addig a társaságodra igényt nem tartok.
Van akire fölöslegesen pazarolsz energiát, Szeder*. :)
Csodálom, hogy még nem vetted észre ezt. :)
Én is így vagyok veled mna.
Ezt a járatot már rég lekésted te, Süvi. ;)
Nem is akartam ezzel a járattal semmit sem kezdeni :)
Nekem megvan a cseten kívüli életem, normális emberekkel, normális élettel.
Nem lógok itt mindig.
Ahogyan nekünk is.
Nem hát, azért nyilvánultál meg a kijelentésem után, amit Szeder*nek írtam, és nem neked.
Nem szopok itt reggeltől estig.
De ettől függetlenül azért a tiszteltet add meg.
Legalább is nekem.
Süvi, nyugodtan lerakhatod előttem a nagy arcodat, nem érdekel. ;)
Igen, de mivel ez rá vonatkozott, meg lettem szólítva.
:D Nincs nagy arcom.
Nincs elég nagy, tudom én. Ezért kapálózol annnyit.
hm? :D
Nem értelek.
Ezen sem csodálkozom.
Én se. Sok marhaságot írsz.
Süvi, Csajostr hagyd békén.
Írja ezt egy igazi marha, aha. :)
De nem is kell értenem. Nem kell mindnekivel jóba lenni, jópofizni se kötelező.
Az igazat megmondva esélyed sincs arra , hogy leírd.
Hagyd Szeder*! :) Nem azt kell nézni, hogy mit ír, hanem, hogy ki! :)
Szóval hagyd el a bázist és éld az életed a barátaiddal.
Ahogyan írtad is.
A fasz sem kíváncsi az előadásodra.
Tudjátok, jobb is. Itt be vagytok punnyadva, gyepesedve, a saját gondjaitok kapálózva. Nem ti érdek
Nem miattatok jöttem ide, és ezután sem miattatok fogok jönni.
Nem baj. Menj békével.
Az önkritikádat nem kell ránk kivetítened.
Ha érdekel valamelyikőtk véleménye, majd megkérdezem.
Szia Süvi.
Elég kép az rólad, amit a másik cseten való részvételedről is leírogatnak itt másik tagok.
másik cset? :D
Mert nem zörög a haraszt ... :)
A te véleményed annyi mint egy pernyére ráfújni ami elszáll.
mesélj már mit csinálok légyszíves!
Maszturbálsz?!:DD
komolyan kíváncsi vagyok a cselekedeteimre.
Milyen másik cset?
Én meg nem.
Ha elkezdted, akkor folytasdd is!
"amit a másik cseten való részvételedről"
magyarázatot várok erre a mondatra.
Minek? Nekem nem kell mesélnem semmit, neked meg pláne nem.
Várhatsz a következő életedig is, felőlem.
Pletykálkodás a hátam mögött meg, előttem nem. Ez mindent elmond az itteni életről.
Nem tudtok foglalkozni a saját gondjaitokkal, foglalkoztok inkább mással. Ez a könnyebb út.
Ne többes számba írj!!
De ez törvényszerű.
Nem.
De balfasz vagy te! Senki nem írt a hátad mögött. Te mostad itt a szád Álarc Nicken, amikor említést
tettek neked a viselkedésedről.
milyen viselkedés?:D Hol?
És nem vagyok balfasz. :)
Seggdugasz:)
Az inkább:D
Nem hát. Csak nagy az arcod.
Neem. :) Az sem vagyok. Kikérem magamnak. Nem megyek le alpáriba :)
Ma elég volt egyszer, az is sok volt.
Nocsak, hp külön vonult.
Nem kell lemenned, mert már lementél.
Én sem. Csak kimondom amit gondolok:)
Ezért még a kedves rendőr pácsi nem büntet meg:)
Én írtam neked, hogy másik szobába vonult. :)
Most lkáttam meg.
láttam*
Mindig ezt csinálja. :)
Én nem megyek utána.
Nagy az arcom? Meglehet, sőt.
Én sem. :)
Süvi, mi már lapoztunk.
Leszarom.
Már nem vagy érdekes a számunkra.
Eddig sem voltál:)
De kellett egy balfék:)
Az meg te voltálD:
Az ő oldala leragadt. Hagyd! :)
csetpoénok tömkelege.
Ez nem poén. Az igazság.
További jó virtuális kielégülést.
Szia Süvi. Néha nyögök is:))
Ez el van tévedve, de rendesen. :)
Legalább nem jön egy darabig:)
Azt hiszi mindenki azért jár be, amiért ő. :)
Nem hat meg. :)
Én azért járok be , hogy csetszexelkjek valakivel:)
De eddig nem jártam sikerrel:_D
Élje ki a nagy arcúságát a kollégái között! :)
Nem kell ő a kutyának sem.
Hadd ne írjam le, hogy ő miért jár be! :)
Téma ejtve. :)
Oké:)
Pedig már írni akartam mire gondolok:D
Pírcinges?
Túl sok infót tudok. Érd be ennyivel! :)
Jééé. Megint itt van:)
Pírcinges?:)
Itt is leszek.
Hagyd már! :)
Legyél. Kitérdekel?
Kapta a fülest. :)
Milyen fülest?:)
Nyaklevest?:)
Nem. :)
Kaptok majd ti :D
De nem tőlem. :) Én még szavakkal sem bántalak titeket. Annyit nem érdemeltek.
Verjé má meg..:)
Úgy félek:)
Ver titeket az isten.
Ha te írod, biztosan. *Isten.
Dehogy engem a szent kereszt megvéd:) Az olyan cserebogaragtól mint amilyen te vagy.
Tőlem nem kell. Tudod, aki nem tud érdemben vitázni, az sértegeti a másikat.
Van valami érdemi érved ellenem?
Veled vitázni? Nem vagy méltó arra sem, hogy szóba álljunk veled.
És tudod miért?
Szóra sem vagy érdemes. Ennyi legyen elég! :)
Akkor miért pörögtök mióta megjöttem?
:D
Hm?
Mert nem tudsz egy egyszerü köszönést ejteni a másik felé.
Hagyd már! :)
Neem. Ez nem igaz.
Hagyom. Meredjen ki.
Na, megint.
Ha nem írsz, akkor legalább tud pontozni. :)
No, befejeztem.
Még valami? Valami ízes cigány beszólást.
Ez is én vagyok.
Mert ez igen gyér.
Leszarhatom a fejed?
Utállak.
Ignoráld már! :)
Tovább, ez még mindig nem eléggé alpári.
Csajos,mi jót főztél?
Üdv néktek parasztok:)
Vini:)
Ezeréve..
Ma Pécsen voltam, a mama főzött, mert nemrég értünk haza. :)
Mit főzött?:)
De tészta volt. :)
A hétvégén sütsz valamit?:)
Üdv Vincenzo főparaszt. :)
szeder mizu?
:)
hali
Vini, a legjobbkor jöttél drágám:)
Imádlak baby:P
Mesélj mi van veled.:)
Múlt hétvégén sütöttem, gyümölcskosarakat.
Detto:)
Legszívesebben megtermékenytenélek:D
:D
Szeder,,hány kilo vagy jelenleg?
És miért nem teszed?:)
Talizzunk
A következő életetekben? :)
Drágám, inkább azt kérdezd, hogy Szeder elbírsz egy 160-os pasit?:)))
Szeder tudja,hogy csak szexkapcsoalt lehet közöttünk:)
lol
Megtanultál már nyalni, Vini drágám?:)
Ha tudja, akkor jó. :)
Meg,,meg
:D
Ajajj:)
Arra lennék kíváncsi, hogy eddig merre jártál?:)
Tegnap este butterfly volt rámkattanva.Minden áron dugatni akarta magát velem:D
Mostanában feljárok....
Az egy buzi nem?:)
Andi végett
de
Az erős túlzások, már megint. :)
na mind1,,hosszú
Andi?
Andi=Reptetőnő
Befűztem,,
Jézusom..
Honnan tudod, hogy mi a neve?
Na. Isten óvjon:)
csak bizonytíottam neki,hogy bármikor megkaphatnám
:)
Szeder,,,,
Te pénzes romacsaj vagy,,nem?:)
Csalódtam benned:)
A remény haljon meg utoljára! Nincs igazam Vincenzo? :)
Már nem köllesz:)
Miért csalódtál?
Kussolj már légyszi mnaa
:)
Andinak udvarolsz..
Nem kell Andi
semmi pénzért
buta szőke:D
Habiszti:)
Ha látnád, hogyan ömleng neki. :)
mnaa,,fogd be légyszi a "pofád",,köszi
No, Vini drágám itt hagylak. Hátha jön még Andika.
:D
Szia szederke.
:))
Ami nincsen, azt nem lehet, Vincenzo. :)
Szia vini:)
Szia Csajos:)
Szia Te nő. :)
Kiugrok szarni,,majd re
Majd meghosszabítja Andinak:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr746422593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása