HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

elkezdtem keresgélni a neten domainügyben, mert elég nagy volt a fejemben a sötétség a témát illetően. találtam is egy érdekes blogot a domainregisztrációval és a weboldalakkal kapcsolatban. nem tagadom, hatással volt rám a dolog, én is elkezdtem gondolkodni egy saját site elindításán. motorokkal foglalkozok, ebben a témában szeretnék majd kitalálni valami jó domannevet. a cikk abban volt segítségemre, hogy végre lett legalább valami minimális fogalmam ennek az egész domaines kérdéskörnek a technikai hátterőről. mivel ez az én szakmámtól teljesen idegen, ezért eddig fogalmam sem volt róla, hogy ez miről szól. ahogy látom, kb évi 10.000 ft-ból ki tud jönni a domain is és a tárhely is. nagy királyság lenne a műhelyemnek egy saját, jól hangzó, könnyen megjegyezhető domainnév és hozzá egy weboldal.

Címkék: motor domainregisztráció domainnév

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr597211227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása