HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

[Liet] még gyúrni kell erre :D
[Vadmacska4] fenébe :)
[Mélypont25] hmm
[Stokker] **ásít
[LastChaos] ...
[goaround10] szia con
[goaround10] szia vöri
[@Fergio@.] Liet, már 20 perce vele beszélek.. de ha kint zaklatod lassítod:P
[@Fergio@.] Köszi! :)))
[egycsaj8] 2X2=?
[FluxPavilion] 5
[Vadmacska4] :P
[vörcsike01] szia goa
[Liet] provokálni sosem chatfoto.hu fölösleges, higyj nekem :D
[goaround10] szevasz stoki
[X Silent Hill X] _
[vörcsike01] szia stokker
[misscanislupus] napot
[Zsõõ25] valaki ismeri a titkos lány nevezetü felhasználót?
[egycsaj8] 3X5=?
[Stokker] pacs goa
[Stokker] vörcsi :))
[Configuration] sok :)
[tiltott taky] .
[Zsõõ25] hmm hmmm hmm ?
[Zsõõ25] hamm
[FluxPavilion] 10-ig tudok számolni..
[egycsaj8] :(
[Zsõõ25] ügyes
[Stokker] goa..wotban h haladsz?
[egycsaj8] 2X1=?
[FluxPavilion] fú
[Angyalkaaaa92] Beni
[egycsaj8] 1X1=?
[@Fergio@.] Áhh csak a rossz kapcsolatáról van szó.. semmi másról :) Nem kinti téma.
[X Silent Hill X] ?
[Angyalkaaaa92] szükségem van a szemeidre:D
[Configuration] fergi, ne pletykálj :)
[Zsõõ25] aki betegnek érzi magát írjon
[Liet] akkor bevesztek engem is fergio? :$
[egycsaj8] pont most kaptam napszúrást :(
[voltam_vki] brrrr
[@Fergio@.] Dehogy pletyka:)
*** Configuration beteg
[Cukolybolyszo] .
[voltam_vki] ciga
[telt nõ] sziasztok
[vörcsike01] szia csokisvoltamka:)
[Stokker] hmm
[egycsaj8] ***
[Mélypont25] -.-
*** @Fergio@. is beteg.
[LastChaos] :D
[@Fergio@.] Liet :D Ne tőlem kérj engedélyt :D
[voltam_vki] szia vorcsikrakudogos szia:))
[Mélypont25] -.-
 *** Mélypont25 kínai
[egycsaj8] :DDDDD
[fiatalosanyuka] -
[egycsaj8] én az arab chatfoto.hu emírségekben születtem :$
[Liet] egy nőtől nem kérek engedélyt már bocs :D
[Cukolybolyszo] .
[misscanislupus] én kórházban
[Vadmacska4] :D
[Mélypont25] én meg gumicsizmában
[@Fergio@.] :D
[@Fergio@.] Tudod te haver vagy .. :D
[egycsaj8] rajtam is ruha volt mior megszülettem :$
[egycsaj8] k
[Vadmacska4] pill :)
[egycsaj8] valaki jöjjön már velem
[DuciLányt24] hi
[Zsõõ25] cicc
[egycsaj8] hello
[misscanislupus] matemaika órára?
[misscanislupus] t
[egycsaj8] neeeeeem
[egycsaj8] azt majd utána elmondom
[egycsaj8] :D
[scharfschütze] fát vágni?
[NaagyKaanduur] .
[egycsaj8] nem ér találgatni
[egycsaj8] :$
[egycsaj8] :D
 *** Configuration elvesztette a fonalat
[Arizonai G] .
[FluxPavilion] wc-re?
[scharfschütze] nekem nem is volt fonalam....
[egycsaj8] ez nem az 5 ös lottó :(
[scharfschütze] akkor a hatos?
[FluxPavilion] skandi?
[egycsaj8] azsem
[egycsaj8] :D
[gabor096] valaki privibe dumálni?:)
[scharfschütze] zsír !
[tiltott taky] .
[egycsaj8] aki jön velem annak megmondom hova kell :DD
[scharfschütze] de rossz
[vörcsike01] ne is keress értelmet benne Confi:)
[Configuration] egycsaj, túltitokzatoskodtad a dolgot, innentől már csak idétlen vagy, aki maa sem tudja, mit beszél
[Configuration] g
[egycsaj8] :(
[FluxPavilion] :DD
[scharfschütze] most miért szeritnem tök vicces volt !
[vörcsike01] :DDD én piicit szebben utaltam erre
[egycsaj8] én nem vagyok idétlen :(
[scharfschütze] akkor idés vagy
[Configuration] vörcsike, tudom :) én meg egy az egyben kimondtam :)
[egycsaj8] most chatfoto.hu elkeseredtem :(:'(
[misscanislupus] helyes :)
[vörcsike01] :) de tetszett
[misscanislupus] az meg még helyesebb! :DD
[FluxPavilion] szegeny
[Angyalkaaaa92] vagy nézzen még egy kis comedy central-t
[scharfschütze] á ne tedd
[@Fergio@.] .
[voltam_vki] na L. sziasztok szepeket :))
[Configuration] pá voltam
[scharfschütze] pápá
[vörcsike01] szia voltam
[egycsaj8] szeeejjja
[voltam_vki] legyetek rosszak :)
[Configuration] egyértelmű :)
[scharfschütze] ellopta a szövegemet ! xD
[FluxPavilion] honnan?
[scharfschütze] a polcról
[FluxPavilion] apicsába
[fiatalosanyuka] .
[scharfschütze] nem, a polcról
[FluxPavilion] 107
[Configuration] :DDD
[scharfschütze] de lehet oda tette
[tiltott taky] .
[Configuration] plagizált, mint Schmidt Pali :)))
[egycsaj8] :(
[scharfschütze] júj milyen szó plagizált !
[Angyalkaaaa92] https://www.youtube.com/watch?v=5y_KJAg8bHI
[scharfschütze] meg schmidt pál xd
[Configuration] mért, a nicked jobb? :)
[Gabriel õrangyal] reggelt
[Configuration] reggelt Gab!
[Gabriel õrangyal] hello confi :)
[vörcsike01] szia Gabor
[Liet] https://www.youtube.com/watch?v=Lq-ZmtRQsOY
[scharfschütze] szerintem jobb
[@Fergio@.] Plagizált? Van ilyen szó?:o
[bppno] adatlapomon van kép ha gondolod írj
[egycsaj8] valaki irjon már nekem mert unatkozom :(
[Gabriel õrangyal] hello vörcsi :)
[misscanislupus] na, együnk még
[Angyalkaaaa92] hellangyalpajti:*
[Liet] fergio, van, azt jelenti, ellopja más szellemi termékét és a sajátjának állítja ki
[Atheist_Jesus] majd irok :)
[Gabriel õrangyal] hello angyalka :)
[@Fergio@.] Plágium igen :)
[Liet] és aki plágiumot követ el, az plagizál
[Angyalkaaaa92] ésacsillag?
[Gabriel õrangyal] *
[Gabriel õrangyal] :P
[Gabriel õrangyal] :))
[@Fergio@.] Hm :D
[SuperSonicSmiley] üdv népek
[Angyalkaaaa92] megfúrlak
[Liet] aki ezt a múltban tette az plagizált
[Configuration] liet :)))
[FluxPavilion] google meg a barátom
[@Fergio@.] Igébe még nem hallottam :)
[@Fergio@.] Csak úgy hogy plágimmal vádolják vagy plágiumot követett el :)
[@Fergio@.] na mind1:) jó tudni :d
[Configuration] az túl hosszú a csetre
[LastChaos] :D
[LastChaos] nyem
[tiltott taky] .
 *** Gabriel õrangyal ásít
[@Fergio@.] Ez a nyelv megold mindent :)))
[misscanislupus] sosem állította, hogy övé a szöveg
[tiltott taky] szia Gabriel:)
[Liet] fergio, ilyen szó is van: empiriókriticizmus
[fiatalosanyuka] .
[@Fergio@.] :DD
[@Fergio@.] ok ok ;) :d
[Gabriel õrangyal] szia taky :)
[Liet] de tudom még spilázni ha gondolod :D
[tiltott taky] .
[Arizonai G] ledobott..diiik, tudja ez ki vagyok??
[Arizonai G] hahaha
[Angyalkaaaa92] https://www.youtube.com/watch?v=ahk4k1b19Zs
[@Fergio@.] Liet
[Orlandooo] lö*lol..:D valaki?
[@Fergio@.] Ha túl spilálzod akkor én apprehendálni fogod rád
[@Fergio@.] :D
[Configuration] jómúltkor éjfél után a redisztribúcióról elmélkedtünk :)))
[misscanislupus] k
[Configuration] az se volt piskóta
[tükörszilánk] -
[Liet] confi, és mire jutottatok? :)
[Liet] fergio, de ez idegen chatfoto.hu szó, a plágium, legalább honosítva van
[@Fergio@.] Köss bele :D
[Configuration] Liet, semmire
 *** Liet kötekszik mint a friss beton a napon.
[Configuration] a gazdagok csak gazdulnak, a szegények megegyre szegénebbek lesznek
[scharfschütze] micsoda hasonlat !
[Configuration] y
[Liet] confi, akkor ragadjunk fegyver és lőjünk le minden gazdagot és értelmiségit!
[Liet] csinájunk olyan forradalmat mint a kínaiak
[Liet] lelövünk mindenkit akinek diplomája van
[Configuration] lányom olvasta tegnap valahol: ha véálaszthatnál a világ pénze és a világbéke között, milyen színű lenne a Lamborghinid?
[@Fergio@.] Akkor életbe maradok :D
[Liet] igen, találó :D
[Angyalkaaaa92] a dömper jobb
[Liet] Fergio, az intelligenciád megrémiszt, szóval téged is lelövünk :D
[Configuration] :DDD
[@Fergio@.] :DD
[@Fergio@.] Szemét!!
[@Fergio@.] Sörrel fizethetek az életemért?:o
 *** Liet sátáni.
[Liet] na jó, lehúzlak a halállistámról 2 sörért :D
[Gabriel õrangyal] .
[@Fergio@.] 2 hordóval :D

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu puruttya B.O.CS avagy Best Of Cset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr185422823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása