HTML

Best Of Chat

Beszélgetések naplói a legjobb magyar chat-ekről és a leghülyébb emberektől.

farkasszemet néztem saját tükörképemmel, keresve, mi chatfoto különöset láthatok a szememben. Ugyanolyan volt, mint máskor, a szokottnál kicsit szomorúbb, de...
Megtorpantam. Már tudtam, mit akart megláttatni velem Truska. A tekintetem nem egyszerûen szomorú volt - a legteljesebben hiányzott belõle az élet és a reménység. (...) Már tudtam, mire gondolt Truska, amikor arról beszélt, hogy az élõ is lehet
- Larten nem akar ezt - súgta a fülembe, miközben meredten bámultam azt az üres szemet a tükörben. - Õ szeret az életet. Azt akar, hogy te is szeressed. Mit mondana, ha látná ez az élõhalott tekintet, ami
Némelyek szerint szörnyûséges ember lehetek, de ez nem igaz. Gyermeki chat szívem van - egy befõttesüvegben az íróasztalomon.

Címkék: chat chatelo.hu chatfoto.hu puruttya B.O.CS avagy Best Of Cset

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://best-of-chat.blog.hu/api/trackback/id/tr735398205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása